H A P P Y G R O U P

Yükleniyor

Misyonumuz; ulaşılabilir fiyat ve lüks kavramlarını işletmeciliğimize uygulayarak, tüm konuklarımıza yemeklerimizi kalite, hijyen ve tazelikten ödün vermeden en kısa sürede ve en lezzetli hali ile servis etmek, kendilerini evlerindeki gibi rahat ve samimi hissetmelerini sağlamaktır.

Happy GroupÇerez Politikası

ÇEREZ (COOKIES) POLİTİKASI

1. GİRİŞ

Şirket olarak, çevrimiçi ortamlarımızı ziyaretleriniz sırasında deneyiminizi geliştirmek için çerezler gibi bazı teknolojilerden faydalanmaktayız. Bu teknolojilerin kullanımı, başta 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) olmak üzere tabi olduğumuz sair mevzuat hükümlerine uygun şekilde gerçekleştirilmektedir.

Çerez Politikamızın amacı; şirketimizce işletilmekte olan internet sitesi, mobil uygulamalar ve diğer tüm elektronik platformların (“Portal”) işletilmesi sırasında, site kullanıcıları/üyeleri/ziyaretçileri (Veri Sahibi) tarafından çerezlerin kullanımı sırasında elde edilen kişisel verilerin işlenmesine ilişkin olarak sizlere bilgi vermek ve tercihlerinizi nasıl yönetebileceğinizi açıklamaktır.

Ayrıca, internet sitemizden Kişisel Verilerin Korunmasına İlişkin diğer Politika ve Aydınlatma Metinlerimizi okumanızı tavsiye ederiz.

 

2. ÇEREZ (COOKIE) NEDİR?

Çerezler, ziyaret ettiğiniz web siteleri tarafından oluşturulan küçük veri dosyalarıdır. Bu dosyalar;

  • Göz atma bilgilerinizi kaydederek çevrimiçi deneyiminizi kolaylaştırır,

  • Oturumunuzu açık tutar,

  • Site tercihlerinizi hatırlar,

  • Size yerel olarak alakalı içerik sunar.

Çerez Türleri:

  • Birinci taraf çerezler: Ziyaret ettiğiniz site tarafından oluşturulur (site adres çubuğunda gösterilir).

  • Üçüncü taraf çerezler: Diğer siteler tarafından oluşturulur (ör. ziyaret ettiğiniz web sayfasındaki reklam veya görseller).

Çerezler hakkında daha fazla bilgi için www.aboutcookies.org ve www.allaboutcookies.org adreslerini ziyaret edebilirsiniz.

 

3. HANGİ ÇEREZLER KULLANILMAKTADIR?

Çerezler; sahibine, kullanım ömrüne ve kullanım amacına göre sınıflandırılabilir.

 

3.1 Sahibine Göre

  • Portal çerezleri: Şirketimiz tarafından yönetilir.

  • Üçüncü taraf çerezleri: Farklı firmalar tarafından yönetilir.

 

3.2 Kullanım Ömrüne Göre

  • Oturum çerezleri: Portalı ziyaret süresince kullanılır ve tarayıcı kapatıldığında silinir.

  • Kalıcı çerezler: Belirli süre boyunca cihazınızda saklanır, tercihlerinizi hatırlar.

 

3.3 Kullanım Amacına Göre

  • Teknik çerezler: Portalın çalışmasını ve hatasız çalışmayan alanların tespitini sağlar.

  • Doğrulama çerezleri: Kullanıcının giriş yaptıktan sonra her sayfada tekrar şifre girmesini önler.

  • Hedefleme/reklam çerezleri: Reklamların kişiselleştirilmesini sağlar ve tekrar gösterilmesini engeller.

  • Kişiselleştirme çerezleri: Kullanıcı tercihlerini farklı sayfalarda hatırlar.

  • Analitik çerezler: Ziyaretçi sayısı, görüntülenen sayfalar, ziyaret saatleri gibi istatistikleri tutar.

 

4. ÇEREZLER NEDEN KULLANILMAKTADIR?

Portalda çerezler şu amaçlarla kullanılmaktadır:

  1. Temel fonksiyonların gerçekleştirilmesi: Üyelik girişlerinin yapılabilmesi, sayfalar arası geçişin sorunsuz olması.

  2. Performans ve analiz: Ziyaretçi sayısının tespiti, aranan bilgilere erişimin kolaylaştırılması.

  3. İşlevsellik ve kullanım kolaylığı: Kullanıcı adının veya arama sorgularının hatırlanması, sosyal medya bağlantılarının sağlanması.

  4. Kişiselleştirme ve reklamcılık: İlgi alanlarına yönelik reklamların gösterilmesi.

 

5. ÇEREZ TERCİHLERİ NASIL YÖNETİLİR?

Ziyaretçiler, kendilerine ait hangi kişisel verilerin toplanabileceği konusunda tercihlerinde serbesttir. Ancak Portal’ın çalışması için zorunlu çerezlerin yönetimi mümkün olmayabilir.

Çerez yönetimi için:

 

6. VERİ SAHİPLERİNİN HAKLARI

KVKK m.11 uyarınca, veri sahipleri:

  • Kişisel verilerinin işlenip işlenmediğini öğrenme,

  • İşlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,

  • İşlenme amacını ve amaca uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,

  • Aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,

  • Eksik veya yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme,

  • İşlenme sebepleri ortadan kalkarsa silinmesini/yok edilmesini isteme,

  • Bu işlemlerin aktarılan üçüncü kişilere bildirilmesini talep etme,

  • Otomatik sistemler sonucu aleyhte sonuç çıkmasına itiraz etme,

  • Kanuna aykırı işleme sebebiyle zararın giderilmesini talep etme

haklarına sahiptir.

Talepler, yazılı olarak veya kayıtlı elektronik posta (KEP) ile Şirketimize iletilebilir. Şirketimiz talepleri 30 gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandırır. Ancak ek maliyet gerektiren durumlarda KVKK tarafından belirlenen tarifedeki ücret talep edilebilir.

 

7. RIZA, POLİTİKADAKİ DEĞİŞİKLİK VE YÜRÜRLÜK

Bu politika, ziyaretçilerimize çerez kullanımı hakkında detaylı açıklama sunmak ve tercihlerini yönetmeleri konusunda bilgilendirmek amacıyla hazırlanmıştır.

Portaldaki çerez bilgilendirme uyarısının kapatılması ve/veya Portalın kullanılmaya devam edilmesi halinde çerez kullanımına rıza verilmiş sayılır. Ziyaretçiler çerez tercihlerini her zaman değiştirebilir.

Şirketimiz, bu politika hükümlerini dilediği zaman değiştirme hakkını saklı tutar. Politika yayınlandığı tarihte yürürlüğe girer.