H A P P Y G R O U P

Yükleniyor

Misyonumuz; ulaşılabilir fiyat ve lüks kavramlarını işletmeciliğimize uygulayarak, tüm konuklarımıza yemeklerimizi kalite, hijyen ve tazelikten ödün vermeden en kısa sürede ve en lezzetli hali ile servis etmek, kendilerini evlerindeki gibi rahat ve samimi hissetmelerini sağlamaktır.

Happy GroupKişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Genel Aydinlatma Metni

HAPPY MOON’S GRUP

KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE İŞLENMESİ GENEL AYDINLATMA METNİ

Kişisel verilerinizin, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) uyarınca, veri sorumlusu sıfatıyla, AYAN RESTORAN KAFETERYA TURİZM GIDA LİMİTED ŞİRKETİ, KAAN RESTORAN KAFETERYA TURİZM GIDA TİCARET ANONİM ŞİRKETİ, NATUREL RESTAURANT İŞLETMECİLİĞİ GIDA SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKETİ, SİAR KAFETERYA VE GÜZEL SANATLAR HİZMETLERİ LTD. ŞTİ, ZOREL AYMUTLU GIDA MADDELERİ TURİZM SAN.TİC.LTD.ŞTİ (HAPPY MOON’S GRUP/ŞİRKET) tarafından hangi kapsamda işlenebileceği aşağıda açıklanmıştır.

 

İŞLENEN KİŞİSEL VERİLER

 

  • Kimlik Bilgileri: ad-soyad, doğum tarihi,
  • İletişim Bilgileri: cep telefonu numarası, teslimat adresi, e-posta adresi,
  • Müşteri İşlem Bilgileri: sipariş ve fatura bilgileri, teslimat işlem bilgileri, alışverişlerinizle ilgili gerçekleşen işlem geçmişi bilgisi, talep ve şikayet bilgileri, çağrı merkezimiz ile yapılan konuşma içeriklerine yönelik bilgiler, müşteri no bilgisi,
  • İşlem Güvenliği Bilgileri: IP Adresi Bilgileri, İnternet Sitesi Giriş Çıkış Bilgileri, Şifre Bilgisi, Çerez Kayıtları Sistem ve Uygulama Kullanıcı Hesap Bilgileri (Kullanıcı adları, e-mail hesapları, son login tarihleri IP bilgileri vb.)
  • İşitsel Kayıt Bilgileri: Çağrı merkeziyle görüşmeniz halinde ses kaydı
  • Pazarlama Bilgileri: Alışveriş geçmişi bilgileri, Çerez kayıtları, Kişisel yorum tercih zevk ve beğeniler alışkanlıklar, Kampanya çalışmasıyla elde edilen bilgiler, Pazarlama Yapılacak Olan Kişinin Alışkanlıkları, Pazarlama Yapılacak Olan Kişinin Beğenilerini Gösteren Raporlar Ve Değerlendirmeler

 

  

KİŞİSEL VERİLERİNİZİ TOPLAMAMIZIN YÖNTEMİ VE HUKUKİ SEBEBİ

Kişisel Verileriniz, Happy Moon’s Grup/Şirket  tarafından yürütülen işlemlerle bağlantılı olarak, aşağıda belirtiğimiz amaç ve kapsamda, otomatik veya otomatik olmayan yollarla, sözlü, yazılı veya elektronik şekilde ve aşağıdaki yöntemler vasıtasıyla toplanmaktadır. 6698 s. Kanun madde 5/1: Açık rıza, 6698 s. Kanun madde 5/2 ve 5651 sayılı Kanun kapsamında öngörülmesi hukuki sebebine dayanarak işlenmektedir.

 

  • Kişisel verileriniz, Şirketimiz tarafından çalışanlarımıza fiziki veya telefon aracılığı ile ya da elektronik ortamda (internet sitemizde/mobil uygulamalarımızda), diğer çevrimiçi uygulamalar üzerinden gerçekleştirmiş olduğunuz ziyaretler, üyelik, kayıt, başvuru, sipariş, randevu, iş başvuruları, elektronik ortam gezintilerinizde toplanan çerezler gibi farklı kanallarla, 
  • Happy Moon’s Grup gerek elektronik gerek ise fiziki ortamda bulunan tüm satış kanalları veya sosyal medya ve şikâyet platformları ile tüketici hakem heyetleri nezdinde yapmış olduğunuz sözlü veya yazılı şikayetler yahut müşteri memnuniyetinin ölçüldüğü çevrimiçi uygulamaları kanalıyla,  
  • Happy Moon’s Grup müşterilerine ilişkin olarak hizmet aldığı ve iş ilişkisi içerisinde bulunduğu üçüncü kişiler kanalıyla,  

elde edilmekte, bu veriler Şirketimizin ilgili mevzuatlara ve Şirket Politikalarına uyumun sağlanması hukuki sebeplerine dayanılarak toplanmaktadır.

Kişisel verileriniz, KVKK’nın 4., 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri ve özel nitelikli kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında, bu Aydınlatma Metninde belirtilen amaçlarla işlenebilmekte ve aktarılabilmektedir.

 

KİŞİSEL VERİLERİNİZİ İŞLEME AMAÇLARLA İŞLENECEĞİ VE HUKUKİ SEBEPLERİ

Toplanan kişisel verileriniz; KVKK’nın 4., 5. ve 6. maddelerinde belirtilen şartlar dahilinde aşağıdaki amaçlarla işlenebilmektedir:

GENEL AMAÇLAR

  • Şirketimizin yürüttüğü ticari faaliyetlerin mevzuata ve iç politika/prosedürlere uygun olarak yerine getirilmesi
  • Elektronik ortam ziyaretçilerine kişisel içerik ve reklamlar sunulması, portal üzerinde trafik analizi yapılması ve kullanıcı alışkanlıklarının analiz edilmesi
  • Kısa, orta ve uzun vadeli ticari politika ve stratejilerin planlanması ve uygulanması
  • İnsan kaynakları süreçlerinin tasarlanması ve yürütülmesi
  • İş ilişkisi içinde olunan kişi ve kurumların ticari ve hukuki güvenliğinin sağlanması
  • Şirket itibarı, güvenilirliği ve kurumsal bütünlüğünün korunması
  • Sağlığa ilişkin özel nitelikli verilerin, mevzuattan veya sözleşmeden kaynaklı hijyen kurallarına uyum amacıyla işlenmesi
  • Sözleşmenin kurulması ve ifasına yönelik süreçlerin yürütülmesi,
  • Finans ve muhasebe süreçlerinin yürütülmesi ve denetimi,
  • Şirketin iş faaliyetlerinin yürütülmesi ve denetimi,
  • Faturalandırma süreçlerinin yürütülmesi,
  • Teslimat süreçlerinin takibinin yapılması,
  • İnternet sitesi üzerinden satın alım işlemlerinin gerçekleşmesi ve işlem yapanın kimlik bilgilerinin teyit edilmesi,
  • Mesafeli satış sözleşmesi ve Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun'un ilgili maddeleri tahtında platformumuz üzerinden akdedilen sözleşmelerin koşulları, güncel durumu ve güncellemeler ile ilgili iletişime geçilmesi ve gerekli bilgilendirmelerin yapılması,
  • Bilgi güvenliği süreçlerinin yürütülmesi,
  • İletişim faaliyetlerinin yürütülmesi
  • Operasyonların güvenliğinin sağlanması,
  • Müşteri memnuniyetini artırmak, alışveriş yapan müşterilerimizi tanıyabilmek ve müşteri çevresi analizinde kullanabilmek, grup şirketlerimizin sunduğu ürün ve hizmetlerin geliştirilmesi ve iyileştirilmesine yönelik faaliyetlerin yürütülmesi, ilgi alanlarınızı dikkate alarak ilgilenebileceğiniz ürünlerin sunulması,
  • Stratejik analiz çalışmalarının yürütülmesi,
  • Mal ve hizmet satış sonrası destek hizmetlerinin yürütülmesi,
  • Faaliyetlerin mevzuata uygun yürütülmesinin sağlanması,
  • Hukuk işlerinin takibi ve yürütülmesi,
  • Yetkili kişi, kamu kurum ve kuruluşlarına bilgi verilmesi.

FAALİYETE ÖZGÜ AMAÇLAR VE HUKUKİ SEBEPLER

Veri İşleme Amacı

İşlenen Veri Kategorileri

Hukuki Sebep

Sipariş edilen ürünlerin satış ve teslimatının gerçekleştirilmesi, lojistik faaliyetlerin yürütülmesi

Kimlik, iletişim, müşteri işlem, finans, lokasyon, teslimat, işlem güvenliği

Sözleşmenin kurulması veya ifası

Lokasyon paylaşımına onay verilmesi halinde, lokasyon bazlı kampanya ve promosyon içeriklerinin sunulması, anlık bildirim gönderimi

Kimlik, iletişim, lokasyon

Açık rıza

Kampanyalara katılım, başvuruların alınması, hak/promosyon tanımlanması

Kimlik, iletişim, sosyal medya hesap bilgisi

Sözleşmenin kurulması veya ifası

Kampanya deneyimlerinin analiz edilmesi ve süreçlerin iyileştirilmesi

Kimlik, iletişim, sosyal medya hesap bilgisi

Meşru menfaat

Web sitesi/mobil uygulama kullanımında hata tespiti, taleplerin alınması ve kullanıcı deneyiminin iyileştirilmesi

Kimlik, iletişim, müşteri işlem, finans, görsel/işitsel kayıtlar, pazarlama, işlem güvenliği, hukuki işlem bilgisi

Meşru menfaat

Çağrı merkezi ve internet sitesi üzerinden siparişlerin alınması ve işlenmesi

Kimlik, iletişim, ürün tercihi bilgisi

Sözleşmenin kurulması veya ifası, meşru menfaat

Sadakat programı ve üyelik oluşturulması, hesabın yönetimi ve kazanımların tanımlanması

Kimlik, iletişim, müşteri işlem, pazarlama

Sözleşmenin kurulması veya ifası

Pazarlama kampanyalarının planlanması, müşteri segmentasyonu, kişiselleştirilmiş pazarlama faaliyetleri

Kimlik, iletişim, müşteri işlem, pazarlama, ürün tercihi

Açık rıza

Kampanya, reklam, promosyon ve müşteriye özel iletilerin (SMS, e-posta, bildirim vb.) gönderilmesi

Kimlik, iletişim, müşteri işlem, pazarlama, işlem güvenliği, sosyal medya, ürün tercihi

Açık rıza

Talep ve şikayetlerin alınması, değerlendirilmesi ve sonuçlandırılması

Kimlik, iletişim, müşteri işlem, finans, pazarlama, işlem güvenliği, ürün tercihi, sosyal medya

Sözleşmenin ifası, hukuki yükümlülük, hak tesisi/kullanımı/korunması

Hukuki süreçlerin ve şikayetlerin takibi

Kimlik, iletişim, müşteri işlem, ürün tercihi, hukuki işlem

Sözleşmenin ifası, meşru menfaat, hak tesisi/kullanımı/korunması

Yetkili kişi, kurum ve kuruluşlara bilgi verilmesi

Kimlik, iletişim, fiziksel mekân güvenliği, lokasyon, müşteri işlem, finans, işlem güvenliği, görsel/işitsel kayıtlar

Hukuki yükümlülük

Ödeme işlemlerinin tamamlanması

Finansal bilgiler (kredi/banka kartı bilgileri)

Sözleşmenin kurulması veya ifası

Kredi kartı/banka kartı bilgilerinin, ödeme altyapısını sağlayan lisanslı iş ortakları tarafından güvenlik tedbirleri çerçevesinde işlenmesi

Finansal bilgiler

Sözleşmenin ifası, veri güvenliğinin sağlanması (Meşru menfaat)

 

Kişisel verilerinizin işlenme amaçları konusunda detaylı bilgilere www.happymoons.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

 

KİŞİSEL VERİLERİNİZİN PAYLAŞILDIĞI ÜÇÜNCÜ KİŞİLER VE PAYLAŞIM AMAÇLARI 

Toplanan kişisel verileriniz, KVKK’nın 8. ve 9. maddelerinde belirtilen şartlar dahilinde yukarıda belirtilen amaçlarla yurt içindeki gerçek ve tüzel kişilerle, hizmet alınan veya işbirliği yapılan iş ortaklarıyla, tedarikçilerle, hissedarlarla, Happy Moon’s Grup şirketlerinin faaliyetleri ilgili sair alanlarda destek veren 3. Kişilerle (yazılım desteği veren, teknoloji alt yapı tedarikçileri/iş ortaklarıyla) ve hukuki uyuşmazlıkların giderilmesi, mevzuattan kaynaklı yükümlülüklerin yerine getirilmesi amacıyla kanunen yetkili kurum ve kuruluşlara ve talep halinde idari/adli makamlar veya ilgili kolluk kuvvetlerine paylaşılabilmekte ve/veya erişime açılabilmektedir. 

 

Bu Aydınlatma Metni’nde belirtilen Kişisel Verileriniz yukarıda belirtilen işleme amaçlarının gerçekleştirilmesi ile sınırlı olmak üzere ve KVKK’nın 8. ve 9. maddeleri ile "Kişisel Verilerin Yurt Dışına Aktarılmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik"e uygun şekilde; KVKK’ya ve Kişisel Verilerin Yurt Dışına Aktarılmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik’e uygun şekilde yurt dışında bulunan işbirliği yapılan ve/veya hizmet alınan iş ortaklarına ve grup şirketlerimize, tedarikçilerimize, hissedarlarla, hizmet aldığı hizmet sağlayıcılara, depolama, arşivleme, bilişim teknolojileri desteği (sunucu, bilişim, e-posta ve diğer) veren kuruluşlara ve iş birliği içinde olduğumuz firmalara paylaşılabilmektedir ve/veya erişime açılabilmektedir. 

Bu aktarımlar, kişisel verilerinizin güvenliğini sağlamak adına idari ve teknik tedbirler çerçevesinde gerçekleştirilmektedir.

 

KİŞİSEL VERİ SAHİBİ OLARAK KVKK’NIN 11. MADDESİNDEKİ HAKLARINIZ

Kişisel Veri sahibi olarak KVKK’nın 11. Maddesi uyarınca aşağıdaki haklara sahip olduğunu bildiririz. Haklarınız şunlardır:

Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,

İşlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,

İşlenme amacını ve amaca uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,

Yurt içi/yurt dışı veri aktarımını öğrenme,

Eksik veya yanlış işlenmiş verilerin düzeltilmesini isteme,

Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda kişisel verilerinin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

Otomatik sistemler vasıtasıyla analiz sonucu aleyhe sonuç çıkmasına itiraz etme,

Kanuna aykırı işleme sebebiyle zarara uğrama durumunda zararın giderilmesini talep etme.

 

Başvurularınızı, www.happymoons.com.tr adresindeki VERİ SAHİBİ BAŞVURU FORMU ile veya dilekçe yoluyla yapabilirsiniz.

Şirketimiz talepleri en geç 30 gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır. İşlemin maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu’nun belirlediği ücret uygulanır.

 

HAPPY MOON’S GRUP İLETİŞİM

Adres: Şerifali Mahallesi Barbaros Caddesi Şehit Sokak No:27 Ümraniye / İSTANBUL

Web: www.happymoons.com.tr

Tel: 0 216 302 16 13